1步2步

和威影像实验室:

Tree 摄影 2012  130x104cm

我身体里有一颗树,只是你们都看不到

它与我一同成长,我快乐时它会开出花朵,我悲伤时它会枯萎落叶

当树上最后一片树叶掉落时我的生命也将走到尽头。

 

There’s a tree growing inside me; it’s justthat you cannot see

The tree’s life follows mine: it blossomswhen I’m happy, and withers when I’m sad

When the last leaf falls, it declares theend of my life


评论

热度(150)

  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据